21 Kasım 2008 Cuma

Çocuk istismarına SON!!!



















Koşmaya yeni başlamıştı adımlarım...
Düştüm,
Bebeğim bir yana.....
Gülüşlerim bir yana....
Anneme baktımYoktu!
Başımda yabancı bir adam,
Küçücük göğsümde kocaman elleri Sakallari deldi geçti pespembe tenimi..
Anne anneeeeeeee. ...
Bir oyun sandım
Elleri kara kara 'öcü' amcalarmış...
Bir emzik düğümünde yarıldı bedenim ...
Altımı ıslattım sandım,
Kan kaybında boğuldu insanlık!!!!!
Bebektim...
Çocuk olacaktım
Abla olacaktım...
Altımdaki bez çıkmadan,
Kadın oldum bir buçuk yaşında...
ADAM OLDU MU o amca bedenimde ???
Ögretin bana; kendi suyumu kendim alamazken
Nasıl sulayacağım bedenimde ölen çiçegi!!!
Ben kadın olmak istemedim
BEN DÜNYAYA DA GELMEK İSTEMEMİŞTİM Kİ...

Anneeeee...
Babaaaaa....
Işık açın!
Uzanamıyorum ...

Kanınızı dondundurdu degilmi satırlar...
Bu yazıları duymak, okumak istemiyorsanız LÜTFEN DESTEK OLALALIM





Çok önemli bir kampanya bu!
Destek olalalım ...
Şimdiden sonsuz tesekkürler...
sevgiler
::s::










Hiç yorum yok: